Monday, June 7, 2010

Suunnitelmia ennen lähtöä.

Jaahas. Taas on aika uuden seikkailun. Tällä kertaa matka on vain pariviikoinen ja suuntautuu lähinnä Barran saarelle ja Lontooseen. Blogista ei kauhean pitkää taida tulla. Mutta jotain on mukava kirjoittaa. Huomenna on lento ensin Lontooseen ja sieltä edelleen Edinburghiin, jonne saavun illalla. Edinburghissa majoitun 3 yötä. Ajattelin ehkä piipahtaa päiväseltään Stirlingissä. Perjantaina sitten suuntaan kohti Barran saarta, joka on koko matkan "pääkohde". Matkan lopun vietän Lontoossa Suskin kanssa. Väliin jää muutama päivä, joista en vielä tiedä missä ja miten ne vietän.

Toivottavasti Blue1 lentäjät eivät mene lakkoon, ainakaan kovin pitkäksi aikaa ja toivottavasti Katla pysyy hiljaa vielä vähän aikaa.

No comments:

Post a Comment