Tulin juuri hostellilleni. Edinburgh esiintyin heti vahemman edukseen ja toivotti tervetulleeksi tyypillisella Skottisaalla: Vetta ja kylmaa. Tosin sade onneksi alysi loppua siina vaiheessa, kun bussi tuli perille ja aloin kavuta maelle. Castlerock hostellin kun tietenkin sijaitsee linnan kupeessa maen paalla.
Vaikka ulkona ei ollut lamminta niin sisalla on. Kosteeta tuntuu olevan seka sisalla, etta ulkona. Joka tapauksessanyt aion lahinna kayda iltapesulla ja kompia vallyjen valiin, etta huomenna jaksaa aloittaa kunnon turistielaman.
Kylla on vaikeeta taas kirjottaa ilman aakkosten viimeisia vokaaleja.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment