Thursday, June 10, 2010

Stirling







Taytyy sanoa, etta eilinen leffailta oli mainio. Nailla on taalla leffahuone, jossa on videotykki ja laja lokosohvia. Nayttavat paivittain pari leffaa. Eilen katsoin parin muun kanssa Star Trekin. Tanaan olis vuorossa Fight Club, joka taitaa jaada multa valiin. Huomenna on aikainen heratys, bussi lahtee jo klo 8.

Vietin tanaan paivan Stirlingissa linnaa ja kaupunkia ihaillen. Ilma oli mita mainioin. Aurinko paistoi ja tarkenin jopa ilman takkia. Linna oli mainio, nakumat upeat ja kaupuinki kiva. Linnan paasymaksuun kuului myos kaynti 1600-luvulta peraisin olevassa talossa, Argylin jaarlin muinaisessa asujaimistossa. Aika hienosti restauroitu paikka. Ajattelin laittaa kuvia, mutta tama hostellin masiina ei nayta millaan tunnistavan mun kameraa, joten en saa kuvia ladattua. Ehkapa sitten Barralla, jonne suuntaan huomenna.

Nyt tuntuu, et olisin voinut viettaa taalla E:ssa pidempaankin aikaani, mutta toissaalta uudet seikkailut odottavat Barralla. Huominen meneekin sitten lahes taysin matkustamiseen. Bussimatka Obaniin kestaa nelisen tuntia ja laiva barralle viitisen tuntia. Obanissa ehdin juuri ja juuri hankkia lauttalipun ja hotkaista lounasta.

Pitanee hiukan tutkia viela netiosta tietoa, miten sinne Hostellille huomenna loydan ja tutkailla saatiedotuksia, joten paatan taalta tahan. Toivottavasti seuraavassa hostellissa on netti ja masiina, jolla saa myos kuvia ladattua...

No comments:

Post a Comment